dinsdag, februari 14, 2006

Aan het werk

Ik ben nu bijna 5 maand en mama is al die tijd dicht bij mij geweest. Dat vond ik leuk. Mama kan mooi vertellen en ze is ook heel lief. Ze geeft me eten als ik het vraag en stopt me op tijd in mijn bed. Als ik in bad ben geweest, doet ze iets met mijn buik waar ik steeds van moet lachen. Precies vlinders in mijn buik. "Dat is nog wat vroeg !" hoor ik papa denken.

Mama ging vorige week werken. Een "nieuw" werk. Wat dat ook mag zijn. Voor mij is alles nieuw ! Voor mij is ook alles werk ! Eten, slapen, spelen, de wereld verkennen, kijken, luisteren, terug eten, ... Pfff ik word al moe alleen als ik er aan denk.


Papa ging ook werken, dat deed hij al een paar dagen nadat ik geboren was. Ik denk dat hij het leuk vindt op zijn werk want hij vertrekt altijd voor het licht is en is pas terug thuis als het al donker is. Gelukkig kan ik in het weekend veel met hem spelen. Soms denk ik dat hij nog een groot kindje is. Hij neemt altijd mijn speelgoed en denkt dan dat hij mij moet uitleggen hoe het werkt. Duh !


Ik wou eigenlijk wel alleen thuis blijven, maar ik mocht niet. Spijtig hé. Anders had ik zeker mijn vriendjes en vriendinnetjes uitgenodigd om te komen spelen.

Ik ben dus ook maar aan het werk gegaan !