maandag, september 11, 2006

Groot nieuws

We zijn vandaag bij de giechelecoog geweest. Ik herkende die man nog van ergens. Mama en papa vertelden me dat hij de eerste man was die ik te zien kreeg op deze wereld. Toen herinnerde ik het me terug. Dat was de man die mijn hoofd bijna van mijn romp heeft afgetrokken. Natuurlijk doet hij ook maar zijn werk en eigenlijk ben ik hem best dankbaar. Anders zat mijn lijfje nu nog misschien vast in mama haar buik.
Genoeg gezeverd. Ik krijg er vanaf 26 april een hele hoop verantwoordelijkheden bij! Ik krijg een nieuwe titel. Ik ben nu niet meer baby, maar "grote zus". In mama haar buik groeit nu opnieuw een kindje. Ik weet niet meer goed of ik wel opgeruimd had toen ik uit haar buik kwam, maar soit ... veel speelgoed had ik toch niet daarbinnen dus heel erg zal het wel niet zijn.
De giechelecoog heeft vanalles gedaan bij mama en plots zagen we het babytje op een scherm. De giechelecoog moet wel dringend investigeren in nieuw materiaal, want hij werkt nog met een zwart wit televisie. De schermresolutie was ook niet te denderend. Zeker geen HD TV.
Op de koop toe moest mama bloed afgeven aan de giechelecoog. Een rare manier om te betalen, vind je ook niet ? Grote mensen .... ik zal ze waarschijnlijk nooit helemaal begrijpen.



Dus om het nog maar eens samen te vatten :
IK KRIJG ER EEN BROERTJE OF ZUSJE BIJ !

Hm ... wel raar dat ze mij nu al grote zus noemen en ze kennen het geslacht van de baby nog niet ... grote mensen zeker ?

2 Comments:

At vrijdag, 06 oktober, 2006, Anonymous Anoniem said...

Tof!!! Gelukzak, dan heb je altijd een vriendje of vriendinnetje in de buurt om mee te spelen. Alvast proficiat aan de grote zus!! Dikke kus
Heleen

 
At vrijdag, 13 oktober, 2006, Anonymous Anoniem said...

Lieve Luna,

Je mama zei dat ik je eens moest schrijven om een afspraak met je te maken. 't is nu al zo lang geleden dat ik je nog es gezien heb. Je hebt ook zo'n druk programma: slapen en slapen en slapen ;-)
Dus, wanneer doen jij en ik es een date?

Kus
Heleen

 

Een reactie posten

<< Home