dinsdag, februari 14, 2006

Mijn eerste werkweek !

Vorige week maandag ben ik bij Oma Hilda en Opa Astère geweest. Het was heel leuk. Jefke en Tuurke, mijn twee neefjes, waren er ook. Ze zijn best grappig. Jefke kan al lopen en maakt veel kabaal ! Tuurke staat nog wat wankel op zijn beentjes, maar daar zit hij niet mee in. Hij blijft maar lachen. Ook als hij op zijn poep belandt.

Dinsdag ben ik naar Tante Leen geweest in de kinderopvang. Tante Leen is een toffe madam, soms een beetje druk, maar ze kan heel goed met kinderen overweg. Ik heb daar heel wat vriendjes en vriendinnetjes ontmoet. 't Zien er allemaal toffe gasten uit.

Mama had een beetje verdriet toen ze me dinsdag moest laten gaan. Ze pinkte een traantje weg toen ik de deur uitging. Ik hield mij sterk en heb nog eens naar haar gelachen ! Ze moet zich geen zorgen maken, ik ben in goede handen.

Woensdag ben ik bij Oma Francine geweest. Ze heeft veel met me gespeeld. Ik vond het heel leuk. Oma heeft veel speelgoed en ze leert me ook vanalles. Strijken en zo. Ze duwt dan iets warm op haar kleren en die van opa. Ik heb een beetje geholpen, maar zelf strijken mag ik nog niet. Het is te "gevaarlijk" zegt oma. Ik vind het spannend, maar ja ... ik begrijp misschien nog niet alle woordjes goed.

's Avonds was ik wel moe. Ik ben onmiddellijk in mijn bed gekropen.