zaterdag, september 16, 2006

Kabouters

Ik ben nog niet groot, ik weet het, maar ik ben toch niet de kleinste meer. We zijn vandaag Plop gaan bezoeken in zijn land. Plop en zijn vriendjes kabouters zijn nog een heel stuk kleiner dan ik.
Samen met mijn neefjes Jef, Tuur, Michiel, tante Nathalie en mama en papa heb ik me volledig uitgeleefd.
Ik ben heel flink geweest en heb maar 1 uurtje geslapen. Er was veel te veel te beleven om mijn tijd te verdoen aan slapen.
Dankzij Ago interim konden we gratis binnen en kregen we nog eens eten en drinken erbij.
Op veel atakties kon ik nog niet omdat ik te klein was, maar we hebben toch kunnen varen op de rug van de eendjes, we hebben paard gereden op de draaimolen en ik ben met een bootje door het kabouterbos gevaren. Mooooooi !
Ik heb me ook verkleed als prinses. Wat vind je ervan ?