zaterdag, oktober 28, 2006

Yipieeeeee

Vandaag was een belangrijke dag in mijn leven. Ik kan alleen lopen! Yes, daar heb ik lang op gewacht. Ik liep al heel snel en vlot aan één hand, maar ik ontbrak een beetje lef om het volledig alleen te doen. Sinds een week liep ik wel af en toe 2 stapjes alleen, maar ik mocht het zelf niet beseffen.
Ik had vandaag extra veel geoefend want papa en mama waren thuis. Plots liep ik. Het was heel leuk. Ik val nog veel, maar de grote mensen zeggen altijd : je moet leren met vallen en opstaan. Dat zal ik dan maar doen hé.
Oma Hilda en mama kochten net vandaag mijn eerste paar schoenen. 't Zal niet mijn laatste paar zijn aan hun formaat te zien. Ik wist zelf niet dat ik zo lieve koddige voetjes had.
Alé als jullie eens willen gaan stappen, geef je maar een seintje hé. Ik ben er volledig klaar voor.

3 Comments:

At donderdag, 02 november, 2006, Anonymous Anoniem said...

Erg leuke schoenen! Mooie foto ook.

 
At donderdag, 02 november, 2006, Blogger Luna said...

Hey Dries,
Ik heb jou een paar weken terug gezien op de Bisbeurs hé! Leuk dat je hier even langskomt.
Hoe gaat het met de verhuis?

 
At vrijdag, 17 november, 2006, Anonymous Anoniem said...

Oma Francine is dolblij dat je al zo flink kunt stappen en opa Maurice zeker, alhoewel als je omvalt mijn hart blijft stilstaan , maar dat zal ik ook wel gewoon worden zeker?

 

Een reactie posten

<< Home