zaterdag, december 30, 2006

Gamadyn

Tijdens mijn eerste maanden hier had ik de ene oorontsteking na de andere. Halfweg 2006 ik was toen 9 maand zijn mama en papa eens op bezoek geweest bij een homejopatieke madam. Zij probeert vooral ziektes te voorkomen door het gebruik van kruiden, maar als het echt moet wil ze ook nog gewone geneesmiddelen voorschrijven.
Nu is het al heel lang geleden dat ik nog een echte ooronsteking heb gehad. Homejopaté is niet zo sterk en snelwerkend als gewone geneesmiddelen, maar je lichaam leert wel om zelf te vechten tegen de ziektekiemen. Met klassieke geneesmiddelen maak je naast de ziektekiemen ook heel wat andere goede bacteriën in je lichaam kapot. Je bent dan sneller genezen, maar de volgende keer ben je ook terug sneller ziek.
Afin soit ... dit alles om te zeggen dat ik vandaag mijn laatste ampul gamadyn genomen heb. Dit was een koper zink kuur die ervoor zorgt dat mijn oorvliezen steviger werden. Dus bacteriekses : Na na na naah, na na na nah - Luna è gereed - Kom mor ip.