dinsdag, februari 14, 2006

Rode vlekjes

Zondagavond voelde ik me iets beter, maar mama en papa werden nu pas echt ongerust. Ik kreeg over gans mijn lijfje rode vlekjes.

Maandagmorgen wilden papa en ik naar de dokter gaan. We stonden al klaar om kwart na zeven. Mama haar auto wou niet starten. Papa heeft zijn auto aan mama geleend en is dan beginnen telefoneren.

Opa Astère heeft ons naar de dokter gebracht. Die dokter vind ik een rare man. Hij stak vanalles in mijn oor, in mijn neus en in mijn mond. Daarna duwde hij ook een koude schijf tegen mijn buik. Aan de schijf hing een draad die verbonden was met zijn oren. Ik heb geprobeerd om de dokter te helpen en de draad uit zijn oor te trekken. Dat is me niet gelukt. Ik denk dat hij het niet erg vond. Hij is groot genoeg om zijn plan te trekken.

De dokter stelde ons gerust. De rode vlekjes zijn heel normaal als je ziek bent geweest. Het is de koorts die weg gaat. Daaag koorts ! Tot de volgende keer. Voor mij hoef je niet snel terug te komen hoor !