woensdag, februari 15, 2006

Mijn oog plakt dicht

Deze morgen was ik al heel vroeg wakker. Zo rond 5u. Mama en papa lagen nog goed te slapen (en te snurken). Ik kon dus enkel tegen mezelf babbelen. Dat is ook leuk. Ik ontdek nu dat ik steeds meer verschillende geluidjes kan maken.

Toen papa opstond rond 6 uur dacht hij dat ik een ontsteking had op mijn oog. Het plakte helemaal dicht. Blijkbaar heb ik ook een beetje een verkoudheid en zit er nogal wat slijm in mijn hoofd. Dat moet er natuurlijk uit. Ik dacht dat dat alleen langs mijn neus naar buiten zou komen. Maar kom, hoe meer en hoe sneller ik het kwijt ben hoe beter.

Vandaag ben ik terug bij oma Francine geweest. Ze zat al op mij te wachten om te beginnen strijken. Ik wou haar wel helpen, maar ik was toch nog heel moe. Daarom heb ik toch eerst een beetje geslapen als ik bij haar aankwam. Morgen ga ik misschien terug naar "De kampioentjes" als ik volledig genezen ben en ik van al dat slijm af ben.