vrijdag, februari 17, 2006

Kleine handen, grote dingen

Handige dingen die handen. Ik kan er vanalles mee grijpen. Ik heb de laatste dagen ontdekt dat ik mijn tenen kan vasthouden.
Met een beetje moeite kan ik zelfs mijn links en mijn rechts hand doen samenwerken. Ik kan nu dus ook grote dingen vastnemen.

Papa en mama en al die andere grote mensen vinden het precies allemaal vanzelfsprekend. Toch denk ik dat ze door mij te zien ontdekken, nog eens gewezen worden op die kleine zaken die zo logisch lijken.
Ik moet nog veel grote mensen zaken leren, maar als jullie goed naar mij kijken zal ik proberen om jullie de kleine dingen opnieuw te leren waarderen.

En jij dacht dat opvoeden éénrichtingsverkeer was. ;-)

1 Comments:

At woensdag, 08 maart, 2006, Anonymous Anoniem said...

Luna leert haar oma vooral kalm te blijven, en ook een extra dutje te doen overdag zoals zij.

 

Een reactie posten

<< Home